.

Διαφήμιση

 

 

 

User login

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020 Platinum, στη κατηγορία “Innovation” Gold &Silver στην κατηγορία“Travel” 1 Gold& 2 Bronzeστην κατηγορία “Strategy” Goldστην κατηγορία “Digital Tourism”

Η Attica Group, μητρική εταιρεία τωνSUPERFASTFERRIES, BLUESTARFERRIESκαιHELLENICSEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την βράβευσή της με 7βραβείαTourism Awards 2020 που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications.

Στην επίσημη ανακοίνωση νικητών, η οποία, ένεκα της πανδημίας του Covid-19 πραγματοποιήθηκε μέσω ανάρτησης στο Tourism Awards Winners Micro siteτην Τετάρτη3Ιουνίου, η Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:

  • Platinum βραβείο στην κατηγορία«Innovation» για το «E-Ticket/Boarding Pass»
  • Goldβραβείοστηνκατηγορία «Travel» γιατο «On Board Infotainment Platform @sea»
  • Goldβραβείοστηνκατηγορία«Strategy»για το Πρόγραμμα«ΠρώτεςΒοήθειες»τηςBlueStarFerries
  • Goldβραβείοστηνκατηγορία«DigitalTourism» για την Online στρατηγικήτηςBlueStarFerries
  • Silverβραβείοστηνκατηγορία«Travel»για το ΠρόγραμμαΕπιβράβευσης “Seasmiles”
  • Bronzeβραβείοστηνκατηγορία«Strategy» για τη συνεργασίαμε τιςΜ.Κ.Ο. “HopeGenesis”, “ΕθελοντικήΔιασωστικήΟμάδαΚρίσεων” και “Μετάδραση”
  • Bronzeβραβείοστηνκατηγορία«Strategy»για το Πρόγραμμα “Hotel&Ferry” σεΣάμο, Λέρο, Χίο, ΚωκαιΜυτιλήνη

Το Platinum βραβείο στην κατηγορία «Innovation/Καινοτόμο Μοντέλο Λειτουργίας ή Παροχής Υπηρεσίας» αφορά στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτα επιβίβασης (e-ticket-boardingpass).

ΤοGoldβραβείοστηνκατηγορία «Travel/TechnologyEnhancedExperience»αφοράστηνon-Boardπλατφόρμαinfotainment @seaτηςAtticaGroup. Η πλατφόρμα @sea αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα καινοτομίας στον χώρο της ακτοπλοΐας σε ό,τι αφορά στην ενίσχυση της εμπειρίας του επιβάτη.

Το Goldβραβείο στην κατηγορία «Strategy/Προσφορά στην Τοπική Κοινωνία/Προσβάσιμος Τουρισμός»αφορά στο Πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες». Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2014 σε συνεργασία με την Ε.Δ.Ο.Κ., έχει υλοποιηθεί στα νησιά Τήλο, Αμοργό, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο και το 2019 στη Λέρο και τη Σύμη και το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 800 άτομα.

Το Goldβραβείο στην κατηγορία «DigitalTourism/OnlineStrategy»αφορά στη διαδικτυακή στρατηγική επικοινωνία της Blue Star Ferries, η οποία προωθεί εμμέσως και ευθέως τον Ελληνικό τουρισμό, ενώ συμβάλει τόσο στην ενίσχυση της αναγνωσιμότητας της μάρκας που έγινε κυρίως μέσω AboveTheLine (ATL) οχημάτων,όσο και στην επίτευξη κίνησης στην ιστοσελίδα της εταιρείας, το οποίο απέφερε εντυπωσιακή αύξηση των online πωλήσεων σε σχέση με το 2018.

Το Silver βραβείο στην κατηγορία«Travel/Πρόγραμμα Επιβράβευσης/LoyaltyPrograms»αφορά στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης πελατών της AtticaGroup«seasmiles»,το οποίο παρέχει την απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, χτίζοντας πάνω στην πιστότητα του πελάτη.

Το Bronze βραβείο στην κατηγορία«Strategy/Στρατηγική Επένδυση/Συνεργασία/Ανάπτυξη» αφορά στη συνεργασία  της AtticaGroupμε 3 σπουδαίες Μ.Κ.Ο., την «Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων», τη «ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ» και την “HopeGenesis” με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του κοινωνικού συνόλου.

Το Bronze βραβείο στην κατηγορία«Strategy/Τουριστική Ανάπτυξη/Συνεισφορά στην Τοπική ή Εθνική Οικονομία/Major Tourism Event» αφορά στην υλοποίηση του Προγράμματος «Hotel&Ferry», το οποίο δημιουργήθηκετο 2016με σκοπό την αναστροφή του αρνητικού κλίματος,εξαιτίας της προσφυγικής κρίσης στα νησιά Λέσβο, Χίο, Λέρο, Σάμο & Κω.ΗAtticaGroup, σε συνεργασία με τις Δημοτικές Αρχές και τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων των συγκεκριμένων νησιών,παρέχει έκπτωση 30% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των επιβατών που τα επιλέγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

Καλλιθέα, 22Ιουνίου 2020

ΑtticaGroup

κ. Γ. Κρασσακοπούλου

Τηλ.: +30 210 891 9090 (ext.1241)

Fax: +30 210 891 9099

krassakopoulou@attica-group.com

www.attica-group.com

www.bluestarferries.com

www.superfast.com

www.hsw.gr

www.aml.ma

Editorial

BARISTA PRO

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο:

www.baristapro.com.gr

“Από τη διαφορετικότητα των γευστικών

επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού”.

Από εκεί ξεκίνησαν όλα…

Η Barista Pro είναι μια εταιρεία

που προμηθεύει  επιχειρήσεις

καφεστίασης με καινοτόμα προϊόντα,

τα οποία ξεχωρίζουν για την

ποικιλία και την  εγγυημένη

ποιότητά τους!

H πληθώρα των προϊόντων μας

περιλαμβάνει  καλοκαιρινά

και χειμερινά ροφήματα

για απαιτητικούς καταναλωτές,

Διαφήμιση