.

Διαφήμιση

 

 

 

User login

Γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής για lockdown στα νησιά - «ΕΠΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ»

Με βάση ποια στοιχεία  η κυβέρνηση έβαψε με βαθύ κόκκινο τα νησιά μας;

Τα επίσημα στοιχεία του ΕΟΔΥ άλλη εικόνα αποτυπώνουν!!



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΜΕΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΙΝΑΛ

Με δυσφορία και αγανάκτηση πληροφορήθηκαν οι κάτοικοι της Ρόδου  την

ένταξή τους στο λεγόμενο “βαθύ κόκκινο” του επιδημιολογικού χάρτη έως

τις 16 Μαρτίου και την επιβολή υπερβολικά αυστηρών περιορισμών σε

μετακινήσεις, ελευθερία στην άθληση και ουσιαστικά πλήρη περιορισμό

της οικονομικής δραστηριότητας με κλείσιμο καταστημάτων.

Η Ρόδος από τη μία μέρα και χωρίς αυτό να δικαιολογείται από τα

ανακοινωθέντα κρούσματα (σταθερά σε ελεγχόμενο αριθμό), ανέβηκε δύο

σκαλιά στην κλίμακα με τα μέτρα επιτήρησης. Για ποιο λόγο άραγε; Ας

μας εξηγήσει η κυβέρνηση εν τέλει ποια είναι τα κριτήρια της «κόκκινης

κάρτας»…

Για να μην αναφερθούμε στο «ακορντεόν» των ανακοινώσεων για άλλα νησιά

( Σύμη, Καστελλόριζο, κα), όπου μια μπαίνουν στο κόκκινο και μια

βγαίνουν, ως σαν να είναι αγώνας ποδοσφαίρου όπου ο διαιτητής με

περίσσια ευκολία «ρίχνει» τις κόκκινες κάρτες…

Το μόνο σίγουρο είναι πως ως προς το σχεδιασμό της αντιμετώπισης της

εξάπλωσης της πανδημίας απέτυχε παταγωδώς, καθώς μετά από τρία lock

down, οι αριθμοί αντί να μειώνονται , αυξάνονται…

Πολλές οι ευθύνες και ακόμα περισσότερα τα ερωτήματα που τίθενται και

είναι προφανή:

1. Γιατί δεν άνοιξαν τα γυμνάσια-λύκεια με το καθεστώς της περασμένης

άνοιξης και εκ περιτροπής προσέλευση των μαθητών, δεδομένου ότι οι

μαθητές τους μετακινούνται μαζικά με μέσα μαζικής μεταφοράς και εκεί,

καθώς και στις μικρές τάξεις με 27 μαθητές συντελείται η όποια

δισπορά του ιού;

Η υπουργός Παιδείας άλλωστε επιχειρηματολογεί καθημερινά στις κατά

μόνας εμφανίσεις της στα ΜΜΕ για την απόλυτη προτεραιότητα των

σχολείων. Δεν είδαμε ποτέ κάτι τέτοιο.



2. Για ποιο λόγο εντάχθηκαν στο καθεστώς αυστηρού lock down νησιωτικές

περιοχές με χαμηλότερες τιμές στους δείκτες κρουσμάτων, τόσο ανά

100.000 κατοίκους, όσο και στον κυλιόμενο μέσο όρο των κρουσμάτων

7ημέρου;

Τα στοιχεία του ΕΟΔΥ άλλα μαρτυρούν.

3. Η επιλογή του μέτρου απαγόρευσης κυκλοφορίας από τις 19.00-05.00

ποιους σκοπούς εξυπηρετεί επιστημονικά;

Ζητάμε τα πρακτικά της συνεδρίασης των λοιμωξιολόγων με την σχετική

εισήγηση για την ακριβή ώρα περιορισμού και τις απαραίτητες

επιστημονικές τεκμηριώσεις.

4. Οι πολίτες των μικρών νησιών που έχουν εμβολιαστεί πλήρως γιατί να

τεθούν σε lockdown και την επόμενη μέρα, αφού έγινε η γκάφα της

ανακοίνωσης, να ανακοινωθεί ότι δεν είναι σε σκληρό lockdown.

Το κεντρικό κράτος βλέπει τα μικρά νησιά σαν χωριά των μεγάλων νησιών;

5. Ποια ακριβώς είναι η απειλή για τη δημόσια υγεία της λειτουργίας

των καταστημάτων με click- away και click-in-shop και ποια της άσκησης

ατομικά σε δημόσιο χώρο λίγο πιο μακριά από την κατοικία

6. Μήπως τελικά το «βαθύ κόκκινο» lock down της συναρτάται εν τέλει με

την απουσία επαρκή αριθμού ΜΕΘ στα νησιά αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα

καθώς γνωρίζουμε πως τα νησιά μας εξυπηρετούνται μέσω αεροδιακομιδών

σε άλλα νοσοκομεία ( Κρήτης- Αθήνας) που όμως  έχουν ήδη γεμίσει…

7. Απαιτούμε αναλυτικά στοιχεία για τις ενέργειες στις οποίες προέβη

το υπουργείο υγείας ως προς το θέμα της υγειονομικής θωράκισης των

νησιών.

Εμείς, ως τομέας Νησιωτικής Πολιτικής του ΚΙΝΑΛ,  εξ’ αρχής ζητούσαμε

τη στελέχωση της πρωτοβάθμιας υγείας, την ενίσχυση των νοσοκομείων με

υγειονομικό προσωπικό και την   μέριμνα για την ανάπτυξη ΜΕΘ και ΜΑΦ

Τα νησιά δεν μπορούν να είναι επαίτες και «θύματα» άστοχων και

αναποτελεσατικών πολιτικών  της κυβέρνησης.

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΦΤΑΚΛΑΚΗ

Editorial

BARISTA PRO

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο:

www.baristapro.com.gr

“Από τη διαφορετικότητα των γευστικών

επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού”.

Από εκεί ξεκίνησαν όλα…

Η Barista Pro είναι μια εταιρεία

που προμηθεύει  επιχειρήσεις

καφεστίασης με καινοτόμα προϊόντα,

τα οποία ξεχωρίζουν για την

ποικιλία και την  εγγυημένη

ποιότητά τους!

H πληθώρα των προϊόντων μας

περιλαμβάνει  καλοκαιρινά

και χειμερινά ροφήματα

για απαιτητικούς καταναλωτές,

Διαφήμιση