.

Διαφήμιση

 

 

 

User login

Έρχονται, αλλά δεν ξοδεύουν οι ξένοι τουρίστες στην Ελλάδα

  • Τουρίστες έρχονται στην Ελλάδα, αλλά απ' ότι φαίνεται  με χαμηλά ... βαλάντια, αφού σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η μέση ανά ταξίδι δαπάνη των ξένων τουριστών στη   χώρα μας, για το 2013, ήταν 604,2 ευρώ.
  • Τα περισσότερα χρήματα ανά ταξίδι τους στη χώρα μας δαπανούν οι Καναδοί (1.388 ευρώ), οι Αυστραλοί (1.369 ευρώ), οι Αμερικανοί (1.218 ευρώ), οι Ρώσοι (989 ευρώ), οι Ελβετοί (961 ευρώ) και οι Αυστριακοί (898 ευρώ).

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι τα τελευταία στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας για το διάστημα Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου δείχνουν ότι οι ξένοι τουρίστες που επισκέφθηκαν τη χώρα μας ξόδεψαν περισσότερα σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2013.

  • Ειδικότερα, η μέση ανά ταξίδι δαπάνη (χωρίς να υπολογίζονται τα στοιχεία της κρουαζιέρας) αυξήθηκε κατά 6,3% φθάνοντας σε 397 ευρώ.

Την υψηλότερη μέση ανά ταξίδι δαπάνη ξένων τουριστών μεταξύ των άμεσων προς τη χώρα μας ανταγωνιστριών προορισμών καρπώνεται η Ισπανία.Το 2013 η μέση δαπάνη διαμορφώθηκε στα 976 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,7%. Υψηλά διατηρήθηκε η μέση δαπάνη και για το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου στα 1.000 ευρώ, παρουσιάζοντας οριακή αύξηση σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2013. Επίσης, σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με τον ελληνικό προορισμό διαμορφώνεται η μέση δαπάνη των ξένων στην Κύπρο, φθάνοντας σύμφωνα με τα στοιχεία για το περυσινό έτος στα 860 ευρώ.

  • Μόνο στην Τουρκία η μέση ανά ταξίδι δαπάνη των ξένων τουριστών σε ετήσια βάση κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με την Ελλάδα, καθώς για το 2013 διαμορφώθηκε πέριξ των 535 ευρώ. Για το τρίμηνο η μέση δαπάνη των ξένων στη γειτονική χώρα έφθασε στα 628 ευρώ.
  • Σύμφωνα με την "Καθημερινή", που επικαλείται στοιχεία της Trivago, αναμένεται φέτος να δαπανηθούν περισσότερα χρήματα, λόγω της ανάκαμψης των ξενοδοχειακών τιμών.

Η μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό περίπου 53% για τον Μάιο παρατηρείται στο Φηροστεφάνι της Σαντορίνης όπου η μέση online τιμή ανά διανυκτέρευση σε δίκλινο δωμάτιο διαμορφώθηκε σε 199 ευρώ έναντι 130 ευρώ τον ίδιο μήνα του 2013. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Ημεροβίγλι με αύξηση κατά 49% φθάνοντας στα 283 ευρώ, στην τρίτη τα Φηρά με αύξηση 46% (158 ευρώ) και στην τέταρτη τα Χανιά με αύξηση 32% (82 ευρώ).protothema.gr  

Editorial

BARISTA PRO

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο:

www.baristapro.com.gr

“Από τη διαφορετικότητα των γευστικών

επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού”.

Από εκεί ξεκίνησαν όλα…

Η Barista Pro είναι μια εταιρεία

που προμηθεύει  επιχειρήσεις

καφεστίασης με καινοτόμα προϊόντα,

τα οποία ξεχωρίζουν για την

ποικιλία και την  εγγυημένη

ποιότητά τους!

H πληθώρα των προϊόντων μας

περιλαμβάνει  καλοκαιρινά

και χειμερινά ροφήματα

για απαιτητικούς καταναλωτές,

Διαφήμιση