You are here
ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΑΝΕΛ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΓΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ «ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΤΗΣΕΩΝ
- «ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΗΛΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ 4.000 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ»
Απόφοιτοι Λυκείου οι Επιθεωρητές Ασφαλείας Πτήσεων, μετά την διαθεσιμότητα των 249, κατόπιν απόφασης του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Ούτε μία βλάβη δεν εντοπίζεται στα αεροσκάφη που εισέρχονται στη χώρα, εξαιτίας της ανυπαρξίας του συστήματος ελέγχου!
- Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, επικαλούμενος ανάρτηση της ηλεκτρονικής δημοσιογραφικής ιστοσελίδας www.koutipandoras.gr , την οποία υπογράφει ο Γιάννης Συμεωνίδης και η οποία - μεταξύ άλλων - καταγγέλλει τα εξής:
«Η επιθεώρηση ασφάλειας πτήσεων γίνεται από ανθρώπους που δεν έχουν τα τυπικά, αλλά και ουσιαστικά προσόντα που προβλέπει ο νόμος για να την κάνουν, αφού αρκετοί για παράδειγμα είναι απλώς απόφοιτοι λυκείου. Είναι προφανές ότι προκύπτει κατά κύριο λόγο ζήτημα ασφάλειας πτήσεων.»
- «Κάποια από τα ιδιωτικά αεροσκάφη δεν έκαναν όλους τους υποχρεωτικούς ελέγχους με βάση τις εντολές τού κατασκευαστή, με αποτέλεσμα να έχουν περάσει 30 χρόνια χωρίς να πραγματοποιηθεί καμιά συντήρηση κινητήρα σε ορισμένα από αυτά.»
«Αεροσκάφος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), βρίσκεται καθηλωμένο στο Παρίσι εδώ κι αρκετούς μήνες, με το «πάρκινγκ» του να στοιχίζει στο δημόσιο ταμείο περίπου 4.000 ευρώ ημερησίως!!»
- «Αρκετοί υπάλληλοι δίχως προσόντα οι οποίοι απομακρύνθηκαν το 2005 επέστρεψαν δριμύτεροι το 2011…!»
«Μπορείτε να μου διευκρινίσετε, εάν λειτουργεί το σύστημα “SACA” ή όχι; Ποιο ιδιωτικοί φορείς είναι αρμόδιοι για τους ελέγχους σε αεροσκάφη; Πώς δικαιολογείτε το γεγονός ότι στα αεροσκάφη που εισέρχονται στη χώρα μας δεν εντοπίζονται ούτε πλημμέλειες ούτε βλάβες;» ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά να μάθει, εάν θα αναλάβει ο Υπουργός τις ποινικές ευθύνες που ενδεχομένως προκύψουν σε περίπτωση αεροπορικών ατυχημάτων λόγω μειωμένων συνθηκών ασφαλείας πτήσεων.