.

Διαφήμιση

 

 

 

User login

ΕΞΑΓΕΙ ΤΟ 80% ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ - Στην κατηγορία «True Leader» η καπνοβιομηχανία Καρέλια

  • Του Κοσμά Ζακυνθινού

kzakinthinos@pegasus.grΣήμερα, η εταιρεία συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικότερων επιχειρήσεων της Ελλάδας. Τα σήματά της κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερη εκτίμηση, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Φιλοδοξία της επιχείρησης είναι να συνεχίσει την εξέλιξη και την ανάπτυξή της, διατηρώντας τις αρχές περί ποιότητας, εμπιστοσύνης και άρτιας παροχής υπηρεσιών, στη βάση των οποίων οικοδομήθηκε η επιτυχία της.

  • Με το 80% της συνολικής της παραγωγής να διανέμεται σε περίπου 65 χώρες του εξωτερικού, η Καπνοβιομηχανία Καρέλια φιγουράρει για ακόμα μια χρονιά στην κορυφή του κλάδου της, έχοντας εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία τόσο στον διεθνή χώρο, όσο και στην Ελλάδα.

Πρόκειται για τον πρώτο εξαγωγέα καπνικών προϊόντων, με συνολικές ομιλικές πωλήσεις 720 εκατ. ευρώ και κέρδη (προ φόρων) ύψους 60,98 εκατ. ευρώ. Το 2013, ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού του ομίλου ανέρχονταν σε 534 άτομα, έχοντας αυξήσει κατά 7,4% τον αριθμό, σε σχέση με το 2012. Ενώ πέρυσι, το 2014, τιμήθηκε με το βραβείο «True Leader», από την ICAP, βασιζόμενη σε 4 μετρήσιμα κριτήρια. Η Καπνοβιομηχανία Καρέλια Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη καπνοβιομηχανία και ο πρώτος εξαγωγέας τσιγάρων της Ελλάδας και, ταυτόχρονα, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ανεξάρτητες καπνοβιομηχανίες του κόσμου, καθώς κατέχει το 0,32% της παγκόσμιας κατανάλωσης με παρουσία σε 65 και πλέον χώρες του κόσμου (στη Δυτική και στην Ανατολική Ευρώπη, στη Βόρειο Αμερική, στη Μέση Ανατολή, στην Αφρική, αλλά και στην Άπω Ανατολή).

  • Το όνομα «Καρέλια» είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον χώρο του καπνού από το 1888, όταν ο Γεώργιος και ο Στάθης Καρέλιας ίδρυσαν την Καπνοβιομηχανία Καρέλια. Από γενιά σε γενιά, η οικογένεια εργάστηκε για την τελειοποίηση των προϊόντων της και την κατάκτηση νέων αγορών, γνωρίζοντας μια ιδιαιτέρως δυναμική και καινοτόμο περίοδο ανάπτυξης. Σήμερα, η καπνοβιομηχανία συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικότερων επιχειρήσεων της Ελλάδας. Τα σήματά της κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερη εκτίμηση, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Φιλοδοξία της επιχείρησης είναι να συνεχίσει την εξέλιξη και την ανάπτυξή της, διατηρώντας τις αρχές περί ποιότητας, εμπιστοσύνης και άρτιας παροχής υπηρεσιών, στη βάση των οποίων οικοδομήθηκε η επιτυχία της.

Στις πρώτες δεκαετίες της λειτουργίας της, οι δραστηριότητες της επιχείρησης ήταν κυρίως τοπικές, μέχρι τη στιγμή που το πολιτικοκοινωνικό περιβάλλον της χώρας σταθεροποιήθηκε, επιτρέποντας στην Καρέλια να επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα. Από το 1950 μέχρι σήμερα, πολλά ήταν τα σήματα της «Καρέλια» που αναδείχθηκαν σε ιδιαιτέρως δημοφιλή, εξασφαλίζοντας ευρύ δίκτυο διανομής και σημαντικό μερίδιο αγοράς σε πανελλαδικό επίπεδο.

  • Made in Καλαμάτα

Η έδρα της Διοίκησης και η μονάδα παραγωγής εξακολουθούν να βρίσκονται στην Καλαμάτα. Το 1971, η εταιρεία μεταφέρθηκε στις τωρινές της εγκαταστάσεις, συνολικής έκτασης 80.000 τ.μ.

  • Το τμήμα πωλήσεων και το τμήμα μάρκετινγκ στεγάζονται στο Μέγαρο Καρέλια, στην Αθήνα. Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, δημιουργείται το σήμα Karelia Lights που έρχεται πρώτο σε πανελλήνια κλίμακα στις πωλήσεις τσιγάρων Lights (ελαφρά). Το 1991-1993 κυκλοφορούν τα σήματα: Royal, Ultra, Earl of Weldon και Karelia Lights 100's. Από τις αρχές της δεκαετίας του '90, η Καρέλια μετεξελίχθηκε, από ελληνική εταιρεία, σε διεθνή όμιλο που απασχολεί 460 άτομα και που επωφελείται από ένα ισχυρό δίκτυο διανομής για την προώθηση και την ανάπτυξη των σημάτων του σε κάθε γωνιά του κόσμου.

Το 1991, η εταιρεία υιοθέτησε τη σημερινή της ονομασία, Καπνοβιομηχανία Καρέλια Α.Ε. Το γραφείο της Σόφιας, στη Βουλγαρία, ιδρύθηκε το 1994. Η Meridian Α.Ε., μια εξ ολοκλήρου ιδιόκτητη θυγατρική της «Καρέλια», η οποία δραστηριοποιείται στην τροφοδοσία πλοίων με προϊόντα Duty Free, αποκτήθηκε το 1995. Το 1995, κυκλοφόρησε το σήμα Karelia Slims, κυρίως εντός Ελλάδας, το οποίο στη συνέχεια γνώρισε πρωτοφανή επιτυχία. Την ίδια χρονιά, κυκλοφόρησε και το George Karelias and Sons σε πολυτελή συσκευασία τύπου κασετίνα.

  • Το 2003, η εταιρεία ίδρυσε τη θυγατρική της στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Karelia Tobacco Company (U.K.) Ltd., για τη διανομή των προϊόντων της στη χώρα. Ενώ, το 2006, κυκλοφόρησε το στριφτό καπνό George Karelias and Sons Roll Your Own (RYO), το οποίο γρήγορα κατέκτησε ένα σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Η επέκταση συνεχίζεται και το 2008, η Καρέλια ίδρυσε μια θυγατρική εταιρεία στην Τουρκία, την Karelia Tutun ve Ticaret A.S. Την ίδια χρονιά, η Καρέλια απέκτησε από την Altadis S.A., το σήμα πούρων Backwoods, ειδικά για την ελληνική αγορά και τα καταστήματα αφορολογήτων ειδών της χώρας. Το 2010, κυκλοφόρησε το Ome, σήμα στην κατηγορία superslims με αξιολογότατη εξέλιξη στις πωλήσεις της εταιρείας εντός Ε.Ε., ενώ το 2012 κυκλοφόρησε τα νέα George Karelias and Sons Soft Packs.success story

  • Η εταιρεία κατέχει το 0,32% της παγκόσμιας κατανάλωσης με παρουσία σε 65 και πλέον χώρες του κόσμου.
  • Το 1971 η εταιρεία μεταφέρθηκε στις τωρινές της εγκαταστάσεις, συνολικής έκτασης 80.000 τ.μ.
  • Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, δημιουργείται το Karelia Lights, που έρχεται πρώτο σε πανελλήνια κλίμακα στις πωλήσεις Lights.
  • Από τις αρχές του '90, η «Καρέλια» μετεξελίχθηκε από ελληνική εταιρεία, σε διεθνή όμιλο που απασχολεί 460 άτομα.
  • Το 2010 κυκλοφόρησε το Ome με αξιόλογη εξέλιξη σε πωλήσεις εντός Ε.Ε., ενώ το 2012 κυκλοφόρησε τα νέα George Karelias and Sons Soft Packs. imerisia.gr

Editorial

BARISTA PRO

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο:

www.baristapro.com.gr

“Από τη διαφορετικότητα των γευστικών

επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού”.

Από εκεί ξεκίνησαν όλα…

Η Barista Pro είναι μια εταιρεία

που προμηθεύει  επιχειρήσεις

καφεστίασης με καινοτόμα προϊόντα,

τα οποία ξεχωρίζουν για την

ποικιλία και την  εγγυημένη

ποιότητά τους!

H πληθώρα των προϊόντων μας

περιλαμβάνει  καλοκαιρινά

και χειμερινά ροφήματα

για απαιτητικούς καταναλωτές,

Διαφήμιση