.

Διαφήμιση

 

 

 

User login

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το σεμινάριο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου στο Ξενοδοχείο Semiramis με θέμα

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το σεμινάριο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου στο Ξενοδοχείο Semiramis στις 28.02.15 με θέμα

 “ Σχεδιασμός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων”

 Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο Δρ.Δημήτρης Κούτουλας. Οι ενότητες του σεμιναρίου είχαν ως εξής:

 

Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

 

Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου

 

Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού

 

Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix»

 

Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου

 

Branding ξενοδοχείων

 

Παραγωγή content υψηλής ποιότητας και storytelling

 

Ανάπτυξη ιστοσελίδας και τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO/SEM)

 

Διαδικτυακές κρατήσεις

 

Email marketing και eNewsletter

 

Social Media

 

Mobile Applications

 

Αναπτύσσοντας ένα ολοκληρωμένο επικοινωνιακό πρόγραμμα για το ξενοδοχείο

 

Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου

Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι παρευρέθηκαν στο σεμινάριο εκτός από τα μέλη του Συλλόγου και αρκετοί νέοι Διευθυντές Ξενοδοχείων, οι οποίοι αφού έκαναν εγγραφή, παρακολούθησαν το σεμινάριο, του οποίου το θέμα ήταν πολύ ενδιαφέρον.

"Θέλω να ευχαριστήσω το Σύλλογο για την τιμητική του πρόσκληση να μιλήσω μπροστά σε ιδιαίτερα έμπειρους και αξιόλογους συναδέλφους", δήλωσε ο Δ. Κούτουλας μετά το πέρας του σεμιναρίου. "Επίσης αξίζει συγχαρητηρίων ο Σύλλογος για τη μεγάλη έμφαση που δίνει στη συνεχή επιμόρφωση των στελεχών του κλάδου, καθώς οι εξελίξεις στο ξενοδοχειακό μάνατζμεντ τρέχουν με ταχύτατους ρυθμούς και είναι σημαντικό όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου να τις παρακολουθούν και να τις γνωρίζουν."

Πριν την έναρξη, ο Πρόεδρος και το Δ.Σ ενημέρωσαν τα μέλη τους για την πορεία της τουριστικής σαιζόν επιβεβαιώνοντας την αβεβαιότητα που επικρατεί στον τουρισμό και την μείωση του ρυθμού των κρατήσεων από την Γερμανία. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι μεγάλοι Tour Operator από την Γερμανία έχουν μεγαλύτερη στασιμότητα από τους μικρούς που εάν συνεχιστούν οι πωλήσεις με μειωμένο ρυθμό, τότε θα έχουμε πρόβλημα και από την Γερμανία, αφού η κατάσταση από την Ρωσία παραμένει στάσιμη με μείωση τουλάχιστον 50%. Πιστεύεται ότι σύντομα θα αλλάξει το κλίμα αφού έχουμε και την Διεθνή Έκθεση του Βερολίνου από 04-08.03, όπου Υπουργείο, φορείς, επιχειρηματίες και Διευθυντές θα δώσουν αγώνα αλλάζοντας τα αρνητικά σχόλια του γερμανικού τύπου, προβάλλοντας την εμπιστοσύνη που πρέπει να δείξουν για την Ελληνική φιλοξενία και την καλή ποιότητα σε προσιτή τιμή. Πιστεύουμε ότι μετά το Βερολίνο θα έχουμε μία πιο σαφή εικόνα πως θα κινηθούν οι κρατήσεις από την Γερμανία και φυσικά και από την Ρωσία στην έκθεση της Μόσχας από 18.03-21.03. Επίσης κοινό συμπέρασμα όλων των συμμετεχόντων στο σεμινάριο είναι ότι θα βοηθήσει πολύ τους Διευθυντές στην αύξηση των πωλήσεων των ξενοδοχείων τους και κατ’επέκταση της Ρόδου με τις νέες τεχνικές Μάρκετινγκ που δίδαξε ο Κύριος Κούτουλας.

Επόμενη εκδήλωση του Συλλόγου προγραμματίζεται στις 24/03 για ενημέρωση των μελών των αποτελεσμάτων των εκθέσεων Βερολίνου και Μόσχας και συζήτηση-ενημέρωση για την εκδήλωση Ποιότητος στον τουρισμό που θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά με συμμετοχή Tour Operators κι εκλεκτών ομιλητών στον τουρισμό. Η ακριβής ημερομηνία θα καθορισθεί τις επόμενες ημέρες.

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                              Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΑΚΗΣ                              ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΤΣΙΓΚΟΣ

Editorial

BARISTA PRO

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο:

www.baristapro.com.gr

“Από τη διαφορετικότητα των γευστικών

επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού”.

Από εκεί ξεκίνησαν όλα…

Η Barista Pro είναι μια εταιρεία

που προμηθεύει  επιχειρήσεις

καφεστίασης με καινοτόμα προϊόντα,

τα οποία ξεχωρίζουν για την

ποικιλία και την  εγγυημένη

ποιότητά τους!

H πληθώρα των προϊόντων μας

περιλαμβάνει  καλοκαιρινά

και χειμερινά ροφήματα

για απαιτητικούς καταναλωτές,

Διαφήμιση