.

Διαφήμιση

 

 

 

User login

FT: Η ανάκαμψη της Ελλάδας περνά από την τραπεζική μεταρρύθμιση

«Μονόδρομο» χαρακτηρίζουν με σημερινό τους δημοσίευμα οι Financial Times την εκτεταμμένη ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών με χρήματα του ιδιωτικού τομέα προκειμένου «να σπάσει τοξικός εναγκαλισμός με το Δημόσιο», επισημαίνοντας παράλληλα ότι «ο δρόμος για την ανάκαμψη της Ελλάδας περνά από την τραπεζική μεταρρύθμιση».

Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, αν δεν υπάρξει επαρκές ιδιωτικό κεφάλαιο, το εργαλείο του «bail-in» (κούρεμα) που προβλέπεται από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας, είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί.
 
«Αυτό θα σήμαινε, τουλάχιστον, το bail-in στα ανασφάλιστα χρέη, και, ενδεχομένως, στα ανώτερα ακάλυπτα ομόλογα και τις ανασφάλιστες καταθέσεις», αναφέρει η εφημερίδα και σημειώνει πως «οι ανασφάλιστες καταθέσεις περιλαμβάνουν το κεφάλαιο κίνησης των ήδη τελούμενων υπό πολιορκία επιχειρήσεων».
 
Οι Financial Times σημειώνουν ακόμη πως θα ήταν προς το συμφέρον όλων των εμπλεκομένων -μετόχων, πιστωτών και καταθετών- οι τράπεζες να αναδιαρθρωθούν χωρίς να υπάρξει κούρεμα. Επιπλέον, θεωρούν πιθανά τα σενάρια:
 

  • συγχώνευση ελληνικών τραπεζικών ιδρυμάτων
  • εξαγορά τους από άλλες ευρωπαϊκές τράπεζες
  • αύξηση της συμμετοχής επενδυτικών Funds (Private Equity) στο μετοχικό τους κεφάλαιο.

Τέλος, σημειώνεται πως η αναδιάρθρωση των τραπεζών θα έπρεπε να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την κυβέρνηση, ώστε ο δανεισμός και οι επενδύσεις να επανέλθουν και οι καταθέσεις να επιστρέψουν.

http://www.zougla.gr/politiki/article/ft-i-anakampsi-tis-eladas-perna-ap...

Editorial

BARISTA PRO

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο:

www.baristapro.com.gr

“Από τη διαφορετικότητα των γευστικών

επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού”.

Από εκεί ξεκίνησαν όλα…

Η Barista Pro είναι μια εταιρεία

που προμηθεύει  επιχειρήσεις

καφεστίασης με καινοτόμα προϊόντα,

τα οποία ξεχωρίζουν για την

ποικιλία και την  εγγυημένη

ποιότητά τους!

H πληθώρα των προϊόντων μας

περιλαμβάνει  καλοκαιρινά

και χειμερινά ροφήματα

για απαιτητικούς καταναλωτές,

Διαφήμιση