.

Διαφήμιση

 

 

 

User login

Τι αλλάζει στα καταστήματα : Εκπτώσεις όποτε και όσο θέλουν οι έμποροι

Εκπτώσεις όποτε θέλουν και όποτε εκτιμούν ότι το έχει ανάγκη το καταναλωτικό κοινό θα μπορούν να κάνουν οι έμποροι σύμφωνα με το νέο Μνημόνιο. Μάλιστα δεν θα έχουν την υποχρέωση να ενημερώσουν προκαταβολικά.

Ωστόσο, παραμένουν ως έχουν οι τέσσερις τακτικές εκπτωτικές περίοδοι που είναι οι χειμερινές εκπτώσεις από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου οι καλοκαιρινές από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου μέχρι το τέλος Αυγούστου, οι ενδιάμεσες φθινοπωρινές το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου και οι ενδιάμεσες ανοιξιάτικες το πρώτο δεκαήμερο του Μαϊου.

Η διαφορά τώρα είναι ότι όπως αναφέρει η ρύθμιση στο νόμο 4177/2013: “επιτρέπεται πέραν των περιόδων της προηγούμενης παραγράφου η πώληση εμπορευμάτων ή η παροχή υπηρεσιών με μειωμένες τιμές καθ’όλη τη διάρκεια του έτους χωρίς υποχρέωση προηγούμενης γνωστοποίησης”.

Η ρύθμιση αυτή αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις από τις μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις που ανησυχούν για τις επιπτώσεις του ανταγωνισμού τιμών από τις οργανωμένες ή μεγαλύτερες εμπορικές αλυσίδες.

Επίσης καταργείται η υποχρέωση διατήρησης προς πώληση μεμονωμένων τεμαχίων προϊόντος που αποτελεί μέρος προωθητικής ενέργειας, η οποία προϋποθέτει την αγορά δύο συσκευασιών.

Πηγη: Capital.gr

 

Editorial

BARISTA PRO

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο:

www.baristapro.com.gr

“Από τη διαφορετικότητα των γευστικών

επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού”.

Από εκεί ξεκίνησαν όλα…

Η Barista Pro είναι μια εταιρεία

που προμηθεύει  επιχειρήσεις

καφεστίασης με καινοτόμα προϊόντα,

τα οποία ξεχωρίζουν για την

ποικιλία και την  εγγυημένη

ποιότητά τους!

H πληθώρα των προϊόντων μας

περιλαμβάνει  καλοκαιρινά

και χειμερινά ροφήματα

για απαιτητικούς καταναλωτές,

Διαφήμιση