.

Διαφήμιση

 

 

 

User login

Προβολή των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου μέσω του Discovergreece.com - Η Τήνος είχε την τιμητική της ως “Top Story this week”

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με την Marketing Greece, πραγματοποιείται συστηματική προβολή των νησιών της περιοχής μέσω του Discovergreece.com αλλά και μέσω των προφίλ του portal στα social media.

Την περασμένη εβδομάδα (9-15 Μαΐου) είχε την τιμητική της η Τήνος  ως “Top Story this week” στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com. O προορισμός προωθήθηκε σε αγορές στόχους του εξωτερικού στις 6 γλώσσες του Discovergreece.com (Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ρώσικα, Τούρκικα). Το αφιέρωμα ανέδειξε τις κρυμμένες ομορφιές του νησιού στις χιλιάδες των επισκεπτών του portal. Επιπλέον, τον Απρίλιο μέσω του Discovergreece.com έγινε προώθηση του “Tinos Food Paths”.  

Προβολή θα έχουν όλοι οι προορισμοί των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου στο Discovergreece.com, ενώ ήδη φιλοξενήθηκαν  αφιερώματα για τη Σίφνο και για την Αστυπάλαια.  Στο συνοδευτικό news feed μπορείτε να δείτε ενδεικτικά την προβολή της Τήνου, όπως πραγματοποιήθηκε από το Discovergreece.com.

Μαριέτα Παπαβασιλείου

Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού

Νοτίου Αιγαίου

Φύση και άγρια ομορφιά που αιφνιδιάζουν!

Το θαύμα της Τήνου!  

 

Η Τήνος αυτή την εβδομάδα (από 9 έως 15 Μαΐου) αποτελεί την κεντρική ιστορία του Discovergreece.com. Για μία εβδομάδα το νησί της Τήνου προωθείται σε αγορές στόχους του εξωτερικού στις 6 γλώσσες του Discovergreece.com(Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ρώσικα, Τούρκικα) μέσα από την κεντρική σελίδα του.

Μπορείτε να δείτε το άρθρο εδώ  

 

Προώθηση στα social media του Discovergreece.com

Η Τήνος «φιγουράρει» όχι μόνο στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com αλλά και στα social media της πλατφόρμας, τα οποία αξιοποιήθηκαν για την προώθηση της κρυμμένης ομορφιάς του νησιού.

Δείτε τα posts παρακάτω:  

 

 

Tinos Food Paths-ειδική προώθηση στα social media 
Η πρώτη εβδομάδα του Απριλίου ήταν αφιερωμένη στη  προώθηση του event Tinos Food Paths, το οποίο έλαβε χώρα στις 13 και 14 Απριλίου. Οι γαστρονομικοί δρόμοι οδήγησαν στην Τήνο και στο φεστιβάλ τηνιακών γεύσεων και ταsocial media του Discovergreece.com συναίνεσαν στην προώθηση του νησιού ως top γαστριμαγικός προορισμός. Ηεπικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης FacebookTwitter και Instagram σε αγορές στόχους του εξωτερικού έγινε σε 3 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά).  

Δείτε τα posts εδώ:

 https://www.facebook.com/DiscoverGreececom/posts/1218968751447945

 

 

https://www.facebook.com/DiscoverGreececom/posts/1218975691447251

 

https://www.facebook.com/DiscoverGreececom/posts/1218966641448156

 

https://twitter.com/DiscoverGRcom/status/717388941389856768

 

https://www.instagram.com/p/BD00wImIv7j/?taken-by=discover.greece


 

Newsletter 
Με την αξιοποίηση της λίστας B2C του Discovergreece.com που αριθμεί 31.500 μέλη, εστάλη newsletter με ειδική αναφορά στο event.

 

 

Editorial

BARISTA PRO

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο:

www.baristapro.com.gr

“Από τη διαφορετικότητα των γευστικών

επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού”.

Από εκεί ξεκίνησαν όλα…

Η Barista Pro είναι μια εταιρεία

που προμηθεύει  επιχειρήσεις

καφεστίασης με καινοτόμα προϊόντα,

τα οποία ξεχωρίζουν για την

ποικιλία και την  εγγυημένη

ποιότητά τους!

H πληθώρα των προϊόντων μας

περιλαμβάνει  καλοκαιρινά

και χειμερινά ροφήματα

για απαιτητικούς καταναλωτές,

Διαφήμιση